De heilige Drievuldigheid van een geslaagde wedstrijd

Hotel Mama by Ethias On Tour is een geweldige offline activatie op verschillende festivals in België. Tijdens de festivals kunnen jonge feestvierders die hun 'hotel mama' missen langsgaan om vuile kleren te laten wassen en gesoigneerd te worden door echte mama's. Jaar na jaar is het 'familiegebeuren' een geweldig succes voor Ethias. Aan de Kings om dit jaar ook digitaal de kroon te spannen met het initiatief. 


Na een sessie met de klant aan onze ronde tafel was het strijdplan bepaald: we lanceren een wedstrijdcampagne. De heilige Drievuldigheid van een geslaagde campagne zijn een sterke incentive, promovideo's die mensen doet klikken en inzendingen die later als content kunnen worden ingezet door Ethias. 

De heilige Drievuldigheid van een geslaagde wedstrijd

And so, the story was written.

Volgers en festivalgangers kunnen via de wedstrijd een combiticket winnen voor Pukkelpop. De voorwaarde? Ze moeten een video inzenden waarin ze hun mama of papa extra in de watten leggen en een jury ervan overtuigen dat zij dé beste hotel mama of papa hebben in de wereld. Via Instagram lieten we influencer Michael Amani samen met zijn mama het goede voorbeeld geven en de video deed zijn werk. Binnen het uur ontving de video 900 likes en ongeveer 40 comments van jonge feestvierders die hun mama of papa graag in de watten willen leggen voor een vierdaagse Pukkelpop. Maar de echte schat is natuurlijk de inzendingen. Op korte tijd vonden mensen hun weg naar de website en begonnen ze met het insturen van hun video's. 



It became legendary. 

Meer dan honderd inzendingen later en de jury koos 50 gelukkigen uit. Deze, samen met andere originele inzendingen, lieten de campagne nog lang nazinderen. 

Meer cases

Contacteer ons