De Kings kwamen in actie
De opdracht? Fans en geïnteresseerden naar de Secret Bar leiden voor een onvergetelijk feest. De uitdaging? De locatie mag niet publiekelijk gedeeld worden. Onze oplossing? WhatsApp. Via triggerende advertenties op YouTube, Facebook en Instagram leidden we mensen naar de socials van Smeets. Daar deelden we een nummer dat mensen moesten sturen. Eenmaal gestuurd kregen ze via geautomatiseerde berichten de nodige aanwijzingen om de locatie te vinden.
Heeft het gewerkt?
En of! Voor de editie in 2023 gingen we de conversatie aan met 1300 mensen. Of ze alle 1300 de locatie hebben gevonden? Dat weten we niet, maar de Secret Bar zelf was twee dagen afgeladen vol.
Een digitale succesformule
Voor het tweede jaar op rij maakt WhatsApp deel uit van de communicatie-funnel van de Smeets Secret Bar. Het kanaal is een digitale win-win voor klant en merk. Voor de klanten is het een persoonlijke en niet-alledaagse manier om in contact te komen met hun favoriete merk. Ze voelen zich betrokken en deel van de Smeets-gemeenschap. Smeets zelf heeft nu waardevolle data van loyale fans die ze jaarlijks kunnen retargeten met gelijkaardige evenementen en initiatieven.