1 op 1 digitale communicatie

Geen hoekig gedoe, maar een sympathieke en persoonlijke benadering. En niet alleen wanneer je bijschuift aan onze ronde tafel (welkom in Limburg). Ook en vooral in de communicatie naar talent, medewerkers en (potentiële) klanten. Interactie verkrijg je op een authentieke manier door consequent en oprecht in dialoog te gaan. Via verschillende kanalen komen we in contact met een doelgroep. En dat doen we steeds op een menselijke manier. 

Conversatie- & communitymanagement

Conversatie- en communitymanagement zijn de ruggengraat van persoonlijke digitale communicatie. Via chatbots op een website, sociale media of messaging-apps leren we onze klanten kennen. Hun vragen, hun wensen en wie weet zelfs hun favoriete Disneyfilm. DM’s blijven nooit onbeantwoord, gemeenschappen worden opgebouwd en ongepaste reacties ontvangen gepaste repliek. Want wij geloven: (digitale) liefde geven, is liefde krijgen.  

E-mailmarketing

Titels met meer of minder dan 70 karakters? Aanspreken met dag, beste of heykes? Bij e-mailmarketing is het doel het opbouwen van een goed gesegmenteerde database. Maar de weg er naartoe? Die verschilt voor elke klant. Ook al is het in massa, elke klant vraag om een persoonlijke aanpak. En met een goede flow, de nodige actie-triggers en voldoende persoonskenmerken lukt dat. En achteraf? Dan houdt een goede e-mailstrategie je klanten warm voor je merk. 

Whatsapp business & direct messaging

Whatsapp Business en Direct Messaging kunnen volwaardige touchpoints in het klantentraject zijn. Je komt snel, persoonlijk en geautomatiseerd te weten hoe je je klanten kan helpen. Denk daarbij niet alleen aan klantenhulp of FAQs. Ook bij activaties kun je klanten naar de juiste info leiden. Of, in sommige gevallen, ze naar de juiste bar leiden.

Marketing automation

Durven we het zeggen? We denken van wel: marketing automation is de toekomst van marketing. Efficiënt, doelgericht, schaalbaar en toch persoonlijk. Want naast de voordelen voor jou, ervaren ook je klanten een betere beleving. De campagnes zijn gestroomlijnd en de boodschappen consistent. Alle kliks, acties, conversies worden gemonitord voor de juiste boodschappen op juiste momenten. Daar wordt iedereen blij van.  

Onze cases

Op zoek naar iets anders?
Check deze 2 zaken die we ook écht goed kunnen