Een glimlach verzekerd bij duizenden feesters!

De missie van Ethias is iedereen een glimlach verzekeren. Met de Ethias Smile Challenge slagen ze daar tijdens de festivalzomer glansrijk in. Op de Ethias Smile Challenge-stand worden festivalgangers namelijk uitgedaagd hun lach in te houden. Doen ze dat niet? Dan donderen ze naar beneden. Honderden festivalgangers hebben er hun beste pokerface opgezet. En dankzij Uncrowned Kings hebben duizenden volgers er met een grote grijns van kunnen genieten op de Instagram van Ethias On Tour. 

Een glimlach verzekerd bij duizenden feesters!

Create the buzz  

Nog voor de festivalzomer van start ging, creëerden we de nodige buzz rond de Challenge op sociale media. Met tal van organische en geadverteerde clips van de editie van vorig jaar en een officiële aankondiging van influencers Michael Amani en Lilkra, konden de volgers hun lachspieren alvast oefenen. 

 

Capture the fuzz  

Het startschot werd gegeven en de booth was meteen een waanzinnig succes. Eerste missie geslaagd. De tweede queeste? De volgers twee maanden lang laten genieten van de content en dezelfde buzz creëren voor de daaropvolgende festivals. Verschillende aftermovies werden in snel tempo verspreid via feed en stories en dankzij lokale targeting verzekerden we dat de volgende golf ravers hun beste pokerface wilden oefenen op de Smile Challenge. 

 

Weer een digitale overwinning! 

We konden geen titel bedenken met ‘uzz’, dus daarom maar to the point. Duizenden views, honderden nieuwe volgers en ontelbare lachende gezichten. Wij staan klaar voor volgend jaar!

Meer cases

Contacteer ons